- Úvod
- Obchodní podmínky
Vítáme Vás v Obchůdku Lucinka a přejeme hezké nakupování z pohodlí domova
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.
1.OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Odesláním objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a souhlasí s nákupním řádem e-shopu.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy, která vzniká samotným dodáním zboží.
Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí v objednávkovém formuláři.
Objednávka bude potvrzena nejpozději do 24 hodin od obdržení.Ale je mým dobrým zvykem, informovat okamžitě po vyzvednutí objednávky, zákazníci mají možnost kontrolovat průběh objednávky, dle odkazu Aktuální stav objednávky .. který obržíte zpětně na Váš majl, po odeslání objednávky.
2.DODACÍ PODMÍNKY
Dodací lhůta: veškeré zboží mám skladem, tak že dodávám okamžitě po kontrole objednávky, nejpozději odesílám následující den. Záleží kdy byla objednávka uskutečněna, a o jak velkou objednávku se jedná. ( na všechno potřebuji čas a proto, proto při větší objednávce většinou odesílám až následující den.)To se jedná o objednávku na dobírku. Objednávka bankovním převodem bude vyřízená a odeslaná až po obržení došlých peněz na účet a to bude záležet na Vás jak peníze odešlete a jakou máte banku.
V období před vánočními svátky a v době dovolených může být dodací lhůta delší (bude dohodnuto individuálně se zákazníkem).
3.MOŽNOSTI DORUČENÍ ZBOŽÍ
- zaslání po předchozí platbě prostřednictvím České pošty a nebo PPL službou
- zasláním na dobírku prostřednictvím České pošty a nebo PPL službou
4.VÝMĚNA ZBOŽÍ
Pokud zákazník bude požadovat výměnu zboží za jiné, budeme od Vás požadovat poplatek za náklady s tím spojené.
5.VRÁCENÍ ZBOŽÍ VE 14DENNÍ ZÁKONNÉ LHŮTĚ
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
1831, odst. 1
Odstoupí-li s potřebitel od smlouvy ve lhůtě, zašle nebo předá podnikateli bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení smlouvy, zboží které od něj obdržel
1832, odst. 1
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něj na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud se s tím spotřebitel souhlasíl a pokud mu tím nevzniknou další náklady
7.PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník má povinnost zásilku vyzvednout dle
Zákazník nebo příjemce zboží má za povinnost zkontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození.
Odpovědnost za škody vzniklé při přepravě nese přepravce.
Zákazník by si měl ve vlastním zájmu překontrolovat správnost dodaného zboží a v případě nesrovnalostí ihned informovat prodejce.
8.REKLAMAČNÍ ŘÁD
Na všechny produkty nového zboží z naší nabídky je poskytována záruční lhůta v délce 24 měsíců.
Záruka začíná běžet od okamžiku převzetí zboží.
V případě reklamace nás prosím neprodleně kontaktujte, abychom s Vámi mohli dohodnout nejlepší způsob uplatnění reklamace a doručení reklamovaného zboží.
Zboží je nutné doručit na adresu obchodu spolu s kopií faktury a nebo dalším dokladek, kopii objednávky nebo výpisem z účtu apod.
Pokud bude reklamace uznána, bude vám vrácena částka za přepravu, dle sazebníku české poštu. (ne za balík do ruky, ani nebude hrazená pojistka případě že balíky pojistíte. Pošlete doporučeně bez pojištění, jinak další naklady jsou vaše)
Nejpozději do 10 pracovních dnů po obdržení reklamovaného zboží Vás budeme informovat o dalším postupu.
Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratším termínu, nejpozději však do 30 dnů.
Výsledek reklamačního řízení Vám bude zaslán písemně a zároveň obdržíte i opravené či vyměněné zboží, případně vrácené peníze.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
1) používáním výrobku v jiných než uvedených podmínkách
2) neodborným zacházením ( v našem případě špatně vyprané nebo vyžehlené)
3) nesprávným použitím výrobku
4) nesprávným skladováním
5) na nesprávně používané a nesprávně vyprané zboží se nevstahuje reklamace
6) zboží bude buď opraveno nebo vyměněno za jiné, v případě že nebude v našich možnostech zboží vyměnit, vrátíme zákazníkovi peníze do zákonné lhůty
Za vady vzniklé přepravcem neručíme (odpovědnost nese v tomto případě přepravce)
GDPR - souhlas se zpracováním údajů
Informace o zpracování osobních údajů:
Správce osobních údajů a kontaktní údaje
Vaše osobní údaje bude zpracovávat společností
Obchůdek Lucinka
Marie Sedláčková, T.G.Masaryka 171, 34201 Sušice
IČO: 62633872
Kontaktní údaje:
telefon +420776728794
e-mail: obchudek.lucinka@gmail.com
Zpracovávané osobní údaje, právní základ a účel zpracování:
Uzavřením smlouvy o poskytování služby provozu e-shopu Obchůdek Lucinka s námi uzavíráte smlouvu. Tato smlouva je právním základem pro zpracování osobních údajů, které o Vás budeme zpracovávat. Za účelem poskytování Služby budeme zpracovávat Vaše identifikační, kontaktní a další údaje, které jste vyplnili při uzavírání smlouvy o poskytování Služby včetně všech jejich vašich údajů. Vaší strany, a dále IP adresu Vašeho počítače, údaj o datu a času uzavření Smlouvy a jejím případném ukončení, o platbě za Službu, o počátku, průběhu a konci poskytování. Vaši e-mailovou adresu budeme používat pro zasílání obchodních sdělení souvisejících se Službou a
to po dobu jejího poskytování. Právním základem pro toto zpracování je oprávněný zájem vaší objednané služby. Dále objednaného zboží. Při poskytování. Služby budeme pro Vás zpracovávat osobní údaje v našem e-shopu který provozujeme. Za tímto účelem s námi uzavíráte Smlouvu o zpracování osobních údajů.
Příjemci osobních údajů a místo zpracování osobních údajů:
Vaše osobní údaje nebudeme nikomu předávat. Vaše osobní údaje budou uchovávány v elektronické podobě na e-shopu, nepřístupný veřejnosti.
Doba zpracování osobních údajů:
Vaše osobní údaje zpracovávané pro plnění Smlouvy budeme zpracovávat po dobu trvání smluvního vztahu po dobu nezbytně nutnou. Pak budou zlikvidovány a nebudou použité pro jiné účeli.
PPL 115,-
Zásilka bude doručena zásilkovou službou PPL. Je možné doručit na PARCEL který uvedete pro vás nejblíže adrese, napište do poznámky aby jste nemuseli na balíček čekat doma(doručení do druhé dne, pokud nenastanou nějaké komplikace ze strany dovozce)
ČR pošta RR 89,-
Česká pošta doporučený dopis RR(rekomando dopis!)Pošta neinformuje, já vám pošlu sledovací kod balíčku. Uložení na poště 14 dnů
PPL SLOVENSKO -210,-
Doba doručení do 4-6 pracovních dnů od odeslání. Platba pouze přes PayU - rychlá platba platební kartou Visa a Matercard !!! NELZE ODESLAT NA DOBÍRKU ANI PŘEVODEM NA ÚČET!!!
Osobní odběr
Osobní odběr na adrese T.G.Masaryka 171 34201 Sušice (Obchod DĚTSKÉ OBLEČENÍ vedle ALBERTA). Jen dopředu objednané a bankovním převodem zaplacené zboží. DŮVOD: podmínky EET bezhotovostní platby
Dobírka 45, - kč
Platba při přezetí (ČR - NE Slovensko!!!)
Bankovní převod
Zaplatit můžete hned po uskutečnění objednávky podklady máte v mailu, zboží je skladem hned odesílám. děkuji Sedláčková
BEZ POPLATKU